Jak poznám, že jsem v přechodu?

Možná si říkáte, jak vlastně pozná žena, když je v přechodu? Začnou se objevovat signály Vašeho těla jako pocení, návaly horka, změna nálad, a hlavně postupné mizení menstruačního cyklu, které nepřehlédnete. Výjimkou nemusí být ani nespavost, bolest prsou nebo časté gynekologické záněty. Pokud na sobě ucítíte několik těchto příznaků – zpozorněte, protože právě Vy můžete být zrovna v přechodu.
zalévání čaje
Jak zmírnit příznaky menopauzy?
Zdravá strava je základ

Nejdůležitější věcí, kterou by každá žena v tomto období měla začít je jednoznačně úprava jídelníčku. Strava by měla obsahovat hodně mléčných výrobků, ovoce, zeleniny, ořechů a luštěnin. Za návaly horka může ve většině případů zvýšený cholesterol, takže je vhodné omezit tučná jídla. Správná životospráva Vám velmi pomůže od obtíží právě v této etapě, zkuste to i Vy.
Bylinky jsou zázrak přírody

Už po staletí ženy vědí, že nejvíce jejich tělu s potížemi pomohou bylinky. Zkuste např. čaj z šalvěje lékařské, která Vám pomůže nejvíce při návalech horka. Výborný je také ploštičník hroznatý, který napomáhá při podrážděnosti a nespavosti. Dobrými pomocníky v boji proti úniku moči a jiným obtížím jsou především kanadské brusinky, na kterých si určitě pochutnáte.
zeleninový špíz
Běhání je úžasný lék
https://www.a-rl.cz/klimakterium-je-jen-prechod-do-dalsi-etapy/, ale tělu každé ženy dá opravdu hodně zabrat. Někdy se dostaví i přibývání na váze, a proto je nejlepším pomocníkem v boji sport. Běh Vám pomůže zlepšit hlavně psychickou náladu a spánek. Možná se budete cítit unavená a na běh nebudete mít ani pomyšlení, ale důležité je se překonat. Uvidíte, že změnu na sobě pocítíte ihned a nebude chtít s běháním přestat. Další volbou může být i jóga, která Vám pomůže se zklidnit a udržet Vaše hormony bez výkyvů. Menopauzou nic nekončí, naopak. Potřebujete si jen zvyknout na nový režim a změnit životní styl, abyste se cítili co nejlépe.

Klimaktérium je jen přechod do další etapy
Ohodnoťte příspěvek